The Sound of My Heart The Sound of My Heart: Hargai mereka yang menyayangi kita

Wednesday, February 8, 2012

Hargai mereka yang menyayangi kita

hai selamat petangg :)

saya sayang awak .. awak sayang saya .. saya sayang dea .. dea sayang saya .. saya sayang mereka .. mereka sayang saya .. tapi kenapa masih ada orang mengeluh sebab kehilangan ?

bukan semua yang kita sayang akan kekal untuk selama nyaa ..


kita sayang sesuatu barangg .. ada sentimental value laa konon .. tapi kita kena ingat .. bukan semua barang akan kekal .. kalau kita sayang kan sesuatu , rantai contoh nyaa .. tiba tiba hilang .. takpun terbakar .. (rantai terbakar ?>.<) nak tak nak kita kena terima yang rantai tuh dah takde lagi ..



bila ada orang yang sayang kita sepenuh hati .. lebih dari segalanya .. kenapa kita perlu sia kan ? hargai orang tuh sebaik mungkin .. bukan la bermakna kita kena jaga diri dia ,sayang bagai nak gila , bagi jea apa yang dia nak .. itu dah lebih ..

sekurang kurang nya tunjuk kan yang kita hargai dia dalam hidup kita .. jangan persia kan kalau ada orang yang sayang kita ..

apa yang selalu berlaku , dah ada orang yang sayang kita sepenuh hati , kita masih terhegeh-hegeh nak cari orang lain .. kenapa ini berlaku ?sebab kita tak tahu nak hargaii ~

peluang tak selalu datang dalam hidup nih :]

jom tengok video nih :)





act pernah share video nih dalam entry nih (click here) lain sikit laa .. haha


p/s : ayat aku macam tunggang langgang jea >.<



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments :