The Sound of My Heart The Sound of My Heart: yang dah berlalu biar kan je ~

Saturday, October 8, 2011

yang dah berlalu biar kan je ~

assalamualaikumm ^^

masa itu emas .. time is golden .. alamak tak tau pulakk bahasa lain .. carik kat google translate okeh !

kadang kadang kita selalu menyesal dengan apa yg dah jadi .. mesti kita selalu mengharap kan kembali ke masa dulu .. tp mana mungkin .. past is past right ?

setiap yg berlaku pasti ada hikmah .. mungkin hikmah nye belum nampak lagii .. Tuhan tak kan uji kita tanpa sebab .. yg penting terima dan tabah kan hatii ..

jom layan video nih kejap ~



kesimpulan nyaa , bila kita dah dapat yg terbaikk , jangan kita buang .. nanti menyesal tak sudah .. yg terbaik tak kan selalu datang kat kita .. tp ada jugak yg selalu dapat yg terbaikk .. UNTUNGLAHH ~ haha

entry nih saja dibuat .. khas untuk mereka tuh .. hati aku nih sekeping jea tau .. kau tak boleh suruh aku buat apa yg aku tak nak buat .. aku ada hidup aku sendiri .. kau tak boleh atur hidup aku .. atau hidup dia .. clear ?
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments :