The Sound of My Heart The Sound of My Heart: unknown ~

Tuesday, February 14, 2012

unknown ~

selamat malam :]

maaf , aku memang takde semangat langsung tengok bebudaks baru berlatih kawad petang tadi .. macam mana nak mempertahankan kejuaraan nih ? takde usaha langsung nak perbaiki diri .. dah bape hari latihan , asyik berlatih benda yang sama jak ..

aku nak jugaa ajar benda lain .. cara hormat pun belum lagii .. apatah lagi perlahan jalan .. haihh tolong la bagi kerjasama yaa sayanggg ..


pagi tadi bila cikgu masuk kelas nak check buku panduan aku tahu aku akan kena marahh .. dah berseghah(berserah) nihh .. tak kesah pun kalau kena maraahh .. tapi jangan laaaa ~ haihhh maaf


waktu dalam makmal biology .. cikguu ~ jangan la marah sayaa .. saya hantar buku lambat sebab jejaka nih pinjam buku nak tiruuu ~ saya awal awal dah buat keje tauu .. :'( maaf

tak best nyaa belajar subjek tadii ~ :'( maaf




sementara tunggu latihan kawad pukul 5 , sempat lagi aku dengan 'anak dan cucu' make over rambut aku nihh .. curl gituuuw ~

kredit tinggal ciput nihh ~

sory la pada sesapa yang kena marah tadii ~

ainaaa ~ aunty chom mintak maaf yaa .. terlepas pulak marah aina tadi :'(


saya laparrr ~


p/s : dari pagi tadi tahan nak nanges nih :]

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments :