The Sound of My Heart The Sound of My Heart: ohh your smile ~

Tuesday, November 29, 2011

ohh your smile ~

selamat malam ^^

khamis minggu lepas , 24 November Twilight Breaking Dawn part 1 keluar .. aku dah tengok . korang dah tengok ? haha best gila ! best sebab ada Robert Pattinson laa .. haha cair aku tengok muka dea ..

eh eh tadi melalut jea .. sebenarnya aku nak cite pasal senyuman .. aku mengaku aku akan cepat cair bila tengok senyuman orang .. hihi tapi bukan semua ..

antara artis yg ada senyuman menawan - Robert Pattinson , Bae Yong Jun (winter sonata) , Aaron Aziz , Irfan Roslan (tentang Dhia) , Matt Dallas (Kyle XY) dan yang paling penting Shaheizy Sam ! hihi ^^


Robert Pattinson :)
Edward Cullen and Bella Swan (Twilight)


tengok tuh senyuman dea .. alahaiiii ~

Bae Yong Jun ^^

Irfan Roslan ^^

dea nih suka senyum sikit jea .. tapi tuh yang buat aku cair .. haihhhh <3

Matt Dallas :)

comel betul orang nya dalam cite Kyle XY ..

tengok tuh senyuman nyaa .. alahaiii .. cair kejap :)

Shaheizy Sam dan mummy nyaa .. love his smile !


ok nih sekadar pendapat aku jea tentang senyuman dorang .. sory la kalau aku dah curik gambar 'boyfriend korang'.. hehe

aku memang cepat cair bila tengok senyuman orang .. nak buat macam mana .. korang pun ada cara sendiri kan nak cair tengok orang lain .. ada orang suka tengok pakaian , rambut..

adioss !

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments :