The Sound of My Heart The Sound of My Heart: lepak dan lompat lompat ! haha

Wednesday, September 7, 2011

lepak dan lompat lompat ! haha

assalamualaikum ! selamat malam !

haa ape celopp raya korang ? ada baek kah toqqq ? haha ini kerana pengaruh cite Hantu Bonceng la nih .. aiyooo nih la budak zaman skng .. cepat sangat terpengaruh ! haha

ok ! sabtu lepas , raya ke 5 aku ngan member member pegi bandar , City Square .. makan makan , tgk movie , lepak lepak , lompat lompat .. ha lompat ? haa nak tau baca sampai habis ye anak anak .. ^^

haa kami lunch kat McD .. punye la beratur panjang .. maybe sebab waktu lunch .. time beratur tuh ada minah salleh .. tp mcm dr nigeria .. hehe aku dengar dea ckp 'i want this burger , but i don't want the sauce .. yaa chilli sauce .. and i want blah blah blah' .. pehh ingat tuh kedai mamak ke nak order mcm tuh .. haiyaa !

lepas lunch terus naik masuk panggung .. ramai gila manusia ! cite Hantu Bonceng sampai bukak 3 panggung .. mantap toqqqq ! memang berdekak giler tgk cite tuh .. haha terbaekkk !

lepas tgk movie teman c Teh O' Aiss carik present tok susu dea tuh .. aku surrender dulu laa .. tak mampu nak tolong .. maklum la tak de pengalaman sangat bab bab beli hadiah nih .. haha nasib ade c erul tuh kannn .. hehe

da lepas carik barang takde benda nak buat pegi la kat bumbung .. ha bumbung ? aku pun tak tau nama tempat nye .. so aku nama kan Bumbung .. haha

jom skodeng gamba !



azie ahmad jangan mara saya bergamab macam tuh ngan deq aiey tau .. hehe

kenapa la aku pendek sangat ^^







macam anak Johor sejati tak ? hehe



ok budak kecik tuh anak sedara c Aida Jalil .. yg bertudung biru tuh ..


aku suke gamba gamba bawah nih .. budak kecik tuh layan jea ape kami suruh buat .. hehe

















yesss .. lompat time ! haha giler kott ..



ahh banyak sebenarnye gamba lompat .. haha dah penat lompat terus terduduk kat bawah .. dah kehausan .. masing masing dah basah ngan peluh tuh .. haha maap budak kecik tuh , Farah Auni agak seksi .. haha budak budak takpe kannn ~





seronok gila bersama korang .. hehe nanti hang out lagii k .. nih pun geng tak semua kann .. lain kali nak ramai ramai .. baruu syokk toqqq ! haha thanks to you guys for cheering my day ! <




That's me ^^


eh Ziela Matts and Teh O' Aiss pun ada update blog pasal nih ..


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment