The Sound of My Heart The Sound of My Heart: Trip to Terengganu *second day

Saturday, July 30, 2011

Trip to Terengganu *second day

hyee semuaa ~ maap terlambat update pasal trip nih ...
tunggu gamba sampai punye la lambat ~ mane tak nye , mula mula bg tangan orang nih , tup tup kat tangan orang tuh pulak ~ haiyaa ~
nak pilih gamba lagii satu hal .. dalam 3 hari trip nih gamba da 2 ribu .. belum seminggu tuh .. mak aihh semput boboi tgk gamba byk byk .. haha
ok kite terus kan !

eh eh jom skodeng blog ziela matts pasal hari kedua nih .. skodeng !

second day .. 23 july sabtu .. yeahh ~ baju bebas .. aku ngan mber yg lain sepakat la ada yg nak pakai cardigan .. aku layan la pakai cardigan purple aku tuh ..





depan homestay :)

tempat kami pergi hari kedua niee tak banyak sangat kott .. agak lupa niee .. mula mula pegi sarap kat mamak .. then jalan jalan dalam mydin .. so syiokkk ~ byk jam ! tp agak mahal berbanding kat sini ..
lepas cuci mata kat mydin , pergi pulak Bukit Puteri .. kalo tak silap laa ~ agak penat nak mendaki ke sana .. hilang lemak lemak .. haha
jom skodeng gamba !

























ok done ! then kami pergi pasar payang ~ shopping ! tp aku tak byk beli pun .. 4 helai t-shirt tok akaks n abg aku .. patung penyu .. tuh jea .. and now aku menyesal tak borong ! haha




lepas shoping kat pasar payang pegi Pantai Batu Buruk .. nama jea buruk tp pantai nye superb ! tak sah kan kalo tak snap snap :)




mula mula pose biasa :)




peace di mulut dan ke bawah :)




nganjing c jujue :)




GLEE ! :)




dr.rozmey :) haha aku dah blah dah .. penat nak pose .. haha








aku jeles ngan couple nih ! photoshoot tak berbayar tepi pantai ~ aku punn nak jugak .. huwaa ~
























opss ! haha sesi korek rahsia .. ayoo amma ! bole pulak c budak baju putih m'ganggu emosi aku ngan keje dea sbg reporter tak bertauliah tuh .. abez rahsia aku ~









time to go homee ~ bye Pantai Batu Buruk :)




opss lupa nak habaq .. mase kat pantai nih .. ada la buat video clip .. pelakon utama nye dak kat atas nih .. haha








malam tuh pulak makan kat restoren .. menu nasi goreng , ayam BBQ ,hotdog dan keropok lekor .. sambil mkn sambil layan bola Malaysia lwn Singapura ..













aku pakai baju kuning tak menunjukkan aku sokong mane mane ok .. haha itu hanya baju dr bini ku tersayangg :)






malam tuh aku tido agak lewat .. dalam kol 2 baru tido .. online la .. skodeng blog orangg .. aku mmg dah ngantok .. tp sebab kan ade orang tuh amek port tido aku kann ~ aku tunggu jugak bila dea nak blah .. last last dea tertido aku pun hanyut .. ada pulak tuh makhluk kacau aku tido .. suruh bangun laa .. ayoo ~ hilang mimpi aku !





adioss ~ hari terakhir di Terengganu akan diupdate .. just wait ok ! :)


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments :