The Sound of My Heart The Sound of My Heart: Trip to Terengganu *first day

Tuesday, July 26, 2011

Trip to Terengganu *first day

hyee semuaaa ~ selamat petangg ~

dengan semangat mengupdate blog nih .. hehe masih ade mud t'ganu .. entry ini penuh dgn gamba .. tp harap maap yee ~ gamba tak tersusun .. im sorry ~

ok kembali pd tujuan asal .. aku ngan mber mber ikut lawatan skola pegi ganu .. malas nak cite byk , click jea kat sini away to Terengganu ..

oh yee ziela matts pun ade update pasal first day .. jom skodeng !

bertolak jam 10 pm ,21 July sampai lebih kurang jam 8 am .. sampai jea terus check in kat Trisya Homestay ..



masuk jea homestay teruss letak beg , mandi mandi , touch up touch up ..



22 July kami semua kena pakai baju yg sama .. kebanyakan nye pakai baju koko laa .. mula mula gerak ke Muzium Negeri .. tapiii tak boleh amek gamba dalam muzium tuh .. takpe laa kann ~



lepas habis round kat muzium tuh , dalam pukul 11 am kami gerak pulak ke Taman Tamadun Islam .. bez kat situ ! naik bot ! haha alaa lebih kurang River Cruise kat Melaka tuh .. aku ada cite kat sini .. lepas cuci mata , kami semua makan tengah hari .. terbaekk woo ~ mkn dgn angen yg sepoi sepoi bahasa .. view dea terbaekk .. haha



then , kami semua pegy Noor Arfa Batik .. kat situ dapat la tgk orang mencanting batik .. shoping shoping .. byk baju ngan kain laa .. mmg lawa ! haa kat sini , time semua ngah sebok tgk orang tenun songket , aku jadik model tak berbayar .. haha cameraman nye c Rasyid .. tau la dapat pegang kamera kann ~



jom skodeng gamba pulakk !


di Noor Arfa Batik :)


sebelum naik bas , depan homestay :)





Muzium Negeri Terengganu :)


Muzium Negeri Terengganu :)


haa , aku dah jadi model sementara ~ *tak bape layak sebenarnyee jd model




Muzium Negeri Terengganu :)


Muzium Negeri Terengganu :)


aku suke derr ngan gamba atas nih ! buat hal sendrik jea ! haha


Muzium Negeri Terengganu :)


Taman Tamadun Islam :)


bole buat cover cite JB Gengster tak ? HAHA














muka lapar nih .. sampai tak pandang kiri kanan ~ HAHA


yaa ~ aku paling pendek di situu ~




malam pulakk kami just melepak kat homestay .. lepas mandi mandi , kami memekak ngan gitar .. haha sementara tunggu makanan sampai , aku pun ajar la sikitt kat Zuhairi main gitar .. bape chord jea laa .. aku pun bukan terer sangat main ..




mlm pertama tuh aku ngan Jue tido kat depan TV .. ngah syok tgk cite Conan , c Jue nih sedap bantai tido .. hasihh ~ nasib aku tak cakap sorang sorang .. haha




agak sakit badan yee , aku tido kat sofa yg dua seat tuh .. tapii nasib baek tak jatoh .. haha




stop sampai sini ~ maap eah gamba tunggang langgang ~ tunggu second day in Terengganu ~

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments :

♥ ju lya said...

yeyeah ! jue tido tengok conan . hahhaa